Puisi cinta dalam bahasa Norwegia

Puisi cinta dalam bahasa Norwegia


Når lengsel blir tett i brystet
Innpakket lidelse hjerteskjærende
Jeg liker andpusten
Utarmet av oksygen grunn til å gå glipp

Jeg er redd kjent med denne smaken
Gjør forsiktig så usårbar smak
Jeg er redd vant til å gå glipp av denne
Gjør forsiktig så nummen

Hele hjerte jeg holder
Slik at lampen av kjærlighet fortsatt brenner
Ikke la enda ett sekund dimmer
Alt jeg gjorde var for deg

Er det kjærlighet uten øyne?
Selv om et øyeblikk ønsket å møte
Fritatt hjertene til sjakler
Sjakler savnet på grunn av deg

Jeg våknet opp på min hengivne kjærlighet palass
Ku beskytte veggene med percayaku
Ku pynt alt med keihklasanku
Ku omsorg keteguhanya med oppriktighet

Og jeg skape fred med min hengivenhet
Hadde skjebne ikke merenggutmu
Hvis jeg kan opprettholde udødelighet livet
Jeg er ikke Gud, mest kapable
Kontrollere alt hva jeg vil

Jeg er ikke en skytsengel
Hvilke slu følge deg hele tiden
Min eneste kjærlighet i ditt hjerte
Elsker livet ditt

Jeg vil aldri glemme deg
Dessuten hater
Noen ganger har vi gått så mange historier
Glede og sorg brsama
Det er vanskelig å glemme

Veldig umulig å hate
Fordi du er så minneverdig
Fordi du er så dypt
Tro meg min kjærlighet
Bare én er du min kjærlighet

Som om alt er lett
Han var veldig mempesonaku
Hans handlinger er alltid invitere oppmerksomhet
Faktisk han aldri sprakk på mitt sinn

Jeg forsikrer skritt tegasku
Tøff gemintar ham
Prøv å styrke beslutning om å avrunde
Samle all svetten tortur

Imidlertid er banen ikke glatt
Veien var så humpete og veldig bratt
Veien var så overfylt og kontrollert av andre
Bør jeg ta av og stoppe trår hans liv?

http://batokbulueusimadu.blogspot.co.id/
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentar:

Posting Komentar